آرشیو ماهانه: بهمن ۱۳۹۶

دارچین و تاثیر بر سلول های چربی | دارچین بخشی از رژیم غذاییمان شده است و به طور کلی افراد از خوردن آن لذت می‌برند. سینام‌آلدهید (CA) یک روغن ضروری در دارچین است

بازدید: ۱

> ادامه مطلب

 کاتچین‌های چای سبز و بررسی آن بر متابولیت‌های استرس اکسیداتیو ناشی از فعالیت‌های فیزیکی   فعالیت فیزیکی منظم و همچنین تمرین ورزشی طولانی مدت و شدید علیرغم اثرات مفید گوناگون بر بهبود سلامتی و کاهش خطر بیماری قلبی-عروقی، سرطان، دیابت و سایر بیماری‌های مزمن، به عنوان یکی از شرایط القاکننده استرس اکسیداتیو درنظر گرفته می […]

بازدید: ۱

> ادامه مطلب

خواص آلبالو، بهبود کیفیت خواب؛ آلبالو ساعت زیستی بدن و چرخه ی خواب و بیداری را تنظیم می کند.مصرف آب آلبالو در صبح و شب به بهبود کیفیت خواب کمک می کند.

بازدید: ۰

> ادامه مطلب

برای بهبود عملکرد کبد، زرشک سیاه بخورید؛ اثر درمانی بربرین بر کبد چرب می تواند به دلیل تاثیر مستقیم آن بر متابولیسم چربی کبدی باشد.

بازدید: ۰

> ادامه مطلب

استحکام دندان ها با خوردن توت فرنگی؛ از ایجاد پلاک و  پوسیدگی دندان بر اثر فعالیت باکتری ها جلوگیری می کند و به سفید شدن دندان ها کمک می کند.

بازدید: ۰

> ادامه مطلب

کاهش چاقی شکمی با هل؛ مصرف مکمل هل باعث کاهش اندازه ی دور کمر و در نتیجه کاهش چاقی شکمی در افراد مبتلا به پیش ـ دیابت شد.

بازدید: ۱

> ادامه مطلب

بهبود عملکرد حافظه با رزماری؛ رزماری در دوزهای پایین، باعث بهبود عملکرد شناختی در افراد میانسال شد. رزماری باعث بهبود عملکرد شناختی می شود.

بازدید: ۰

> ادامه مطلب

بهارنارنج و کاهش اضطراب و استرس؛ مصرف عصاره ی بهارنارنج اثر آرامش بخشی چشمگیری دارد و اضطراب را کاهش می دهد. بهارنارنج، سبب کاهش اضطراب زایمان می شود. 

بازدید: ۲

> ادامه مطلب

کرن بری و بهبود عملکرد قلب و عروق؛ آنتی اکسیدانهای کرن بری اکسیداسیون LDL را مهار می کند و  از خطر ابتلا به بیماریهای قلبی ـ عروقی می‏ کاهد.

بازدید: ۰

> ادامه مطلب

چای ترش و تنظیم فشار خون؛ چای ترش که به آن چای سرخ یا چای مکّی هم می گویند. مصرف چای ترش در بیماران مبتلا به فشارخون بالا سبب کاهش فشارخون می ‏شود.

بازدید: ۰

> ادامه مطلب